Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av JDK82
#167290
Hade inbrott i bilen i går!*suck*

Men det måste ha vart dom mest dumma J*vlarna som finns!!!

Sönder brytet lås (förarsida) verkade inte ha gått så bra för rutan va oxå krossad!!!

Men det mest irriterande är nog va don tog!!! HAHAHA

Några cd skivor inte alla ca 10 av 30 st, några verktyg (biltema) och min service bok!!!

Dom lämnade: (HAHAHAHAHAHA)

Cd spelaren !!!
500:- i myntfacket !!!
min mobiltelefon!!!
digitalkamera!!!

Att man bara orkar!!!!


Hur får man tag på en ny service bok????
Användarvisningsbild
av Nexus
#167300
kan tänkas de var aningen påtända 8) beklagar det som inträffat och konstaterar att det skjuts för lite :evil:
Användarvisningsbild
av Fraz
#167302
Näää fy fan!

Ny bok kan du få hos din volvo handlare där du servar din bil. Dom vill kanske inte stämpla upp den men du kan få ut service dokumentationen på den.

Skurkarna skulle kanske ha din bok till en annan bil, troligt!...

Beklagar det inträffande
/Fraz
av jbl
#168089
Tråkigt är det. Skapar en massa problem och kostnader med självrisk :evil:

Haft inbrott tidigare i två föredetta bilar och det är som en shock.
Användarvisningsbild
av Phantom
#168098
Vet precis hur det känns med bilinbrott, och jag lider med dig :(
Råkade själv ut för det för ett antal år sedan...2 inbrott på 6 månader. Hade då en golf som de plockade hela hatthyllan från då den var full med basar och högtalare...samt slutsteg :( och stereon såklart, samt några cd-skivor. Andra gången var en natt till julafton(lagom efter att nya delar inhandlats och monterats) och de knackade rutan och tog stereon...oturligt nog så var det full snöstorm och blåst :cry:

Tröttnade och "pratade med killarna" då jag visste ungefär vilka det var. Sen var det lugnt ;-// (Var många år sedan, och kanske inte guds bästa barn vid tillfället)

Jag tycker det känns så himla fel att sen sätta sig i bilen, och veta att andra varit i min privata bil utan att jag visste om det. Och dom inte kan skilja på mitt och ditt :evil:

Hoppas iaf att det löser sig så gott det kan trots incidenten!
av JDK82
#168446
bilen är nu fixad iaf men jag har inte fixat med service boken än... men men... troligen är det en liga från baltikum eller polen som är förbi och gör en "drive", dom brukar göra det 2-3 ggr/år...


men som grammse skrev, det skjuts alldeles för lite...

Är det ett fel ni beskriver? Är det inte[…]

De flesta XC90 är välutrustade. Det komm[…]

Bra, då har vi rett ut detta. Besiktningsma[…]

Som ämnesraden antyder har jag nyligen bytt s[…]