- ons 08 jun 2022, 12:28
#1501615
Jag köpte min XC60 i oktober förra året av Bilia. 2022 års modell.
Trots påstötningar har jag inte fått hela produkten ännu.
Det saknas den funktion som gör att man kan öppna bagageluckan
med hjälp av att "sweepa" med foten undertill.
Som sagt, stött på säljare flera gånger. Skyller på Volvo, halvledare och annat.
Är det någon som vet hur man kan gå vidare med ett dylikt ärende?
Kompensation? Annat? Vem kan/skall man kontakta?
Trots påstötningar har jag inte fått hela produkten ännu.
Det saknas den funktion som gör att man kan öppna bagageluckan
med hjälp av att "sweepa" med foten undertill.
Som sagt, stött på säljare flera gånger. Skyller på Volvo, halvledare och annat.
Är det någon som vet hur man kan gå vidare med ett dylikt ärende?
Kompensation? Annat? Vem kan/skall man kontakta?