Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1467815
volvofantast skrev: tor 07 okt 2021, 08:21 Reurbilen har självplockning av delar men man får vara där tidigt när bilen kommit annars är det stor risk att det sönderplockat på bilen, dom gör sönder hur mycket som helst när dom tar den delen dom behöver
Ja det kommer alltid en polsk bil och tar några godbitar ;-)
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1468994
De här anläggningarna delplocken.se kommer nog försvinna i Örebro stänger de den här månaden :-( .
Har hört att den i Norrköping har slagit igen men om det är riktigt vet jag inte säkert.
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1468996
Vizual54 skrev:
Lövet skrev:Att självplock är utdöende är inte så svårt att förstå anledningen till. Folk betalar för 1 del, stjäl 3 och förstör 8 ungefär.
Verkligen synd om det är så.
Känns ju verkligen som man skjuter sig själv i foten (och oss andra som vet hur man beter sig) om man gör så på en delplock.
Det är ju sant och det är ju vissa folkgrupper tyvärr som står för det till största delen .
Och det får ju alla andra som sköter sig lida för oavsett folkgrupp :bored:
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1469025
Returbilen Malmö stänger tills vidare för renovering. Har man tur så ska de bara få ordning på vissa miljösaker och öppnar igen ;-)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1469090
gubbstrutt skrev: ons 13 okt 2021, 19:10 @Micce1980, Heter det retur bilen i Malmö fortfarande?.
Japp, varit där ibland sedan 2013, Arons finns med men inte lika bra ;-)
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1469103
Micce1980 skrev: ons 13 okt 2021, 22:49
gubbstrutt skrev: ons 13 okt 2021, 19:10 @Micce1980, Heter det retur bilen i Malmö fortfarande?.
Japp, varit där ibland sedan 2013, Arons finns med men inte lika bra ;-)

Det hette returbilen först här uppe sen vart det delplocken.se. Var bara nyfiken.

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]