Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av håkke
#1453607
Jag köpte icarsoft vol v3.0 av runns.se. kollade lite och insåg att den har bara fem språk. Ej svenska. Det står "svenska menyer på hemsidan runns,se.
Provade att ladda ner nyare version men inte svenska.
Har ni icarsoft vol v3.0 på svenska?
av dannesk
#1453633
Det står ju som sagt att menyerna inte är på svenska på deras hemsida, än iaf. Har svenska på min icarsoft VOL 2.0 men använder bara engelska för tycker svenska översättningar har så dåliga formuleringar så det är lättare att förstå på engelska eller om man vill googla på något fel.
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1453679
håkke skrev:
Steffe3 skrev: lör 10 jul 2021, 17:48 https://www.runns.se/felkodslasare/felk ... volvo-saab

Står "Svenska menyer: Nej" där åtminstone, så det finns nog inte (än).
Nu har runns ändrat på hemsidan.
Det har du rätt i, kollar jag den cachade sidan från 2:a juli så står det att den ska ha svenska.
Dom kanske kopierade texten från v2, som är nästan identisk funktionsmässigt (och hårdvarumässigt).

Men det kanske kommer en uppdatering till svenska framöver, om det redan finns en bra bas på texten från föregångaren.
Användarvisningsbild
av perin
#1453783
Är du inte nöjd med den är det väl bara att skicka tillbaka den då den uppenbarligen inte hade svenska menyer vilket det stod när du beställde den om jag förstår dig rätt.
av håkke
#1454843
perin skrev: mån 12 jul 2021, 00:48 Är du inte nöjd med den är det väl bara att skicka tillbaka den då den uppenbarligen inte hade svenska menyer vilket det stod när du beställde den om jag förstår dig rätt.
Nöjd med den. Fick kämpa lite med engelska när jag bytte bromsar bak.
Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!

Felmeddelande på antisladd

Hej! Börja med att kolla att någon ce[…]