Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Okalettos
#1449855
Hej,

Nån som har erfarenhet av styrdonsfirman styrdon.com ?

Skickade vår motorstyrenhet till dem för två veckor sedan..

Mvh.
av Truckdoktor
#1449861
Om ma litar på websidan så är det i Södra Vi norr om Vimmerby. Det är en del av Vimmerby bildemontering och jag har inte hört nått dålig om dem. Jobbar själv inom fordon/verkstad och det finns bara 20 min. från mitt jobb.

Skickat från min SM-G965F via Tapatalk

av Okalettos
#1449867
Ja det stämmer att det är ett systerbolag till Vimmerby bildemontering, samma vd dessutom tydligen.
Förhoppningsvis skickar de den 'nya' klonade motorstyrenheten till oss snart.. Men lite nojig blir vi när de (vd'n) inte svarar på mejl (och telefonnummer skyltar de inte med, vilket jag kan förstå till viss del, men som kund kunde man väl få numret tycker jag) och någon mottagelsebekräftelse har vi inte fått.. Någon hämtade iaf ut paketet i Södra Vi för två veckor sedan ;) så förmodligen är det inget strul, men hur ska vi kunna veta det :-/.. Jag personligen är van vid åtminstone NÅN form av besked/uppföljning när jag anlitar företag ;)
De har mitt tfn-nummer, så gillar de/han inte mejl så kunde de ju iaf slå en pling..
Men vad vet jag, han kanske blivit svårt sjuk eller nåt och inte har nån administratör som kan hoppa in..
av Truckdoktor
#1449869
Sist jag hörde hade det otroligt mycket att göra så det dröjer nog lite.
Att det inte svarar/bekräftar mottagandet är en annan sida.

Skickat från min SM-G965F via Tapatalk

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.

Precis. Finns en story om att pressen stod på[…]

Embrace the freedom of casual encounters on the be[…]