- lör 08 aug 2020, 10:41
Jag har sista tiden reagerat på att både min och frusbil har fått massa (20-30)små bläster märken i rutan. Och när jag tvätta bilarna nyligen märkte jag att hela fronterna är blästrate och strålkastarna.
Jag fundera hur båda kunde få detta så snabbt. Men vid Fruns salong ligger nära järnvägen. Och där e enda stället förutom hemma som vi har båda bilarna stående till och från.. Alltså ibland har hon min bil till jobbet.
(beror på vem som kör förskolan mm)
Hennes bil är den som e värst och det e den hon kör mest.
Vi står med nosen mot staketet och andra sidan är järnvägen så det e väl 3-4 meter till spåret. Med galler staket mellan.
Detta är några hundra meter från stationen så tågen bromsar in här.
Kan det va från tåget vi har fått detta?
Och kan man i så fall få hjälp med ersättning för detta? Fruns gråa c30 ser inte rolig ut med massa vita prickar i fram.
Hittar ingen annan möjlighet vart de kan komma ifrån så snabbt och på båda bilarna.
Jag fundera hur båda kunde få detta så snabbt. Men vid Fruns salong ligger nära järnvägen. Och där e enda stället förutom hemma som vi har båda bilarna stående till och från.. Alltså ibland har hon min bil till jobbet.
(beror på vem som kör förskolan mm)
Hennes bil är den som e värst och det e den hon kör mest.
Vi står med nosen mot staketet och andra sidan är järnvägen så det e väl 3-4 meter till spåret. Med galler staket mellan.
Detta är några hundra meter från stationen så tågen bromsar in här.
Kan det va från tåget vi har fått detta?
Och kan man i så fall få hjälp med ersättning för detta? Fruns gråa c30 ser inte rolig ut med massa vita prickar i fram.
Hittar ingen annan möjlighet vart de kan komma ifrån så snabbt och på båda bilarna.