av Pelle244 - tis 12 nov 2019, 22:02
- tis 12 nov 2019, 22:02
#1347745
Klockan slutade att känna av push meddelanden från VOC appen.
När jag bytte telefon från Samsung s8 till s10 slutade synkningen mellan min Galaxy watch och Volvo on Call att fungera.
Jag har varit i kontakt med Volvos it support och de menar att detta beror på att ändrade drivrutiner i s10:an vilket gör att det inte synkar.
Idag pratade jag även med Samsungs kundtjänst med där var det ”god dag yxskaft” och jag fick rådet att rensa cashminnet. Ska testa det imorgon men det verkar som trams i mina öron.
Är det någon mer som har råkat ut för samma problem?
//Pelle.
När jag bytte telefon från Samsung s8 till s10 slutade synkningen mellan min Galaxy watch och Volvo on Call att fungera.
Jag har varit i kontakt med Volvos it support och de menar att detta beror på att ändrade drivrutiner i s10:an vilket gör att det inte synkar.
Idag pratade jag även med Samsungs kundtjänst med där var det ”god dag yxskaft” och jag fick rådet att rensa cashminnet. Ska testa det imorgon men det verkar som trams i mina öron.
Är det någon mer som har råkat ut för samma problem?
//Pelle.