Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1336468
ICEnow skrev: mån 09 sep 2019, 18:05 Jag lyfter på hatten för alla hobby-testare tack tack tack. Världen skulle stanna av utan er.
Bra uttryckt.

Lite elakt kan man säga:
Tack och lov för alla teknikintresserade och/eller "måste-ha-det-senaste-människor" för att ni är testpiloter/försökskaniner, så jag och andra kan köpa beprövade pålitligare saker med lägre risk!

Hatten av!
#1336481
MickeM skrev: mån 09 sep 2019, 19:42
ICEnow skrev: mån 09 sep 2019, 18:05 Jag lyfter på hatten för alla hobby-testare tack tack tack. Världen skulle stanna av utan er.
Bra uttryckt.

Lite elakt kan man säga:
Tack och lov för alla teknikintresserade och/eller "måste-ha-det-senaste-människor" för att ni är testpiloter/försökskaniner, så jag och andra kan köpa beprövade pålitligare saker med lägre risk!

Hatten av!
Tack!

Mycket nytt blir också flopp och det slipper man också köpa tack vare alla hobby-testare.
Som el-bilar och hybridbilar, har kass andrahandsvärde = flopp.

Inte elakt, förstår tjusningen i att ha det senaste! Det ger en kick för många. Som några av mina grannar som blir verkar bli erotiska av att ha det senaste på garageuppfarten.
Personligen ger jag blanka tusan i sånt. Jag liksom tycker det är oviktigt för mig bara, ointresserad.
Fast en och annan nyhet köper jag ibland, men då är det ofta mindre saker som inte kostar så mycket.
#1336483
ICEnow skrev: mån 09 sep 2019, 21:03
MickeM skrev: mån 09 sep 2019, 19:42
ICEnow skrev: mån 09 sep 2019, 18:05 Jag lyfter på hatten för alla hobby-testare tack tack tack. Världen skulle stanna av utan er.
Bra uttryckt.

Lite elakt kan man säga:
Tack och lov för alla teknikintresserade och/eller "måste-ha-det-senaste-människor" för att ni är testpiloter/försökskaniner, så jag och andra kan köpa beprövade pålitligare saker med lägre risk!

Hatten av!
Tack!

Mycket nytt blir också flopp och det slipper man också köpa tack vare alla hobby-testare.
Som nya el-bilar och hybridbilar, har totalt kass andrahandsvärde = flopp, speciellt el-bilar.

Inte elakt, förstår tjusningen i att ha det senaste! Det ger en kick för många. Som några av mina grannar som blir verkar bli erotiska av att ha det senaste på garageuppfarten.
Personligen ger jag blanka tusan i sånt. Jag liksom tycker det är oviktigt för mig bara, ointresserad.
Fast en och annan nyhet köper jag ibland, men då är det ofta mindre saker som inte kostar så mycket.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]