Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1326584
Hei. Jeg skal på ferie til Sverige, og tenkte å finne butikker som selger reservedeler til min 08 V70, billig. Jeg skal til Lidköping og Vimmerby. Finnes det noen bra butikker i nærheten eller på veien? Kjører fra Strömstad mot Lidköping først.
#1326585
Hageselle skrev: lör 13 jul 2019, 22:29 Hei. Jeg skal på ferie til Sverige, og tenkte å finne butikker som selger reservedeler til min 08 V70, billig. Jeg skal til Lidköping og Vimmerby. Finnes det noen bra butikker i nærheten eller på veien? Kjører fra Strömstad mot Lidköping først.
Tänker du på nya eller begagnade delar?
Är det begagnade delar så kan du alltid åka förbi Jönköping och titta in hos Jönköpings Bildemontering: http://www.jb-bildemo.se/
#1330163
Vet inte prisbilden på bildelar i Norge men mekonomen är hyfsade i pris här i Sverige, annars föreslår jag att du "googlar", söker på internett efter volvo-reservdelar... AutoDoc är en. Bra begagnat brukar jag köpa via bildelsbasen.se eller på våra lokala skrotar.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

D24 bränslepump problem

Är inte "hemma" på denna mo[…]

Låter lite dumt men har du nollställt b[…]

Uppdatering på resultatet. Det var rattl&ari[…]

Bruten fjäder framvagn

Bytte också fjädrar på vår […]