Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Steffe3
#1310617
Det är samma företag, så det är vilket som (dock är d5t5 deras nyare sida) ;p

Många på swedespeed använder det t.ex.
av RobinH
#1310619
Steffe3 skrev: ons 10 apr 2019, 21:23 Det är samma företag, så det är vilket som (dock är d5t5 deras nyare sida) ;p

Många på swedespeed använder det t.ex.
Okej! Såg det nu då jag provade installera båda versionerna :)
Har du någon erfarenhet av programmet?
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1310620
Inte mycket mer än att jag klickat runt lite, och börjat se om den kan komma in i CEM, men min bärbara är rätt långsam, så det verkar ta tid (som man förstås inte har) :P
Användarvisningsbild
av Derank
#1310621
Har tänk prova nångång men på min 2016 måste man köra brute force för att knäcka pinkoden i cem innan man kan göra några ändringar, jag vet inet ens om det är möjligt
Användarvisningsbild
av Derank
#1310623
steffe3 vet du om det går att pausa brute el måste det snurra tills pinkoden är knäckt? det kan ju ta några dagar
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1310624
Derank skrev:steffe3 vet du om det går att pausa brute el måste det snurra tills pinkoden är knäckt? det kan ju ta några dagar
Den verkar fortsätta där den var, trots att det gick nåt halvår mellan mina två gånger. Den ska dessutom skicka mail till dig när batteriet börjar bli lågt (om laddaren inte orkar med), och när den är klar.

För att sluta ska man bara behöva stänga av programmet.

Gänget bakom verkar seriösa dock, hjälper ofta till när det är strul med nån mjukvara man köpt via dom.
av RobinH
#1310625
Gissar att man behöver en laddare på batteriet modell större när man försöker knäcka pin-koden? Räcker väl inte med min MXS 5.0 :angelo:
av RobinH
#1310895
Finns det måntro nåt ställe där man kan kolla vad som krävs för att aktivera vissa funktioner?
Exempelvis automatiskt hel/halvljus
Användarvisningsbild
av VolvoB20
#1310917
RobinH skrev: ons 10 apr 2019, 21:44 Gissar att man behöver en laddare på batteriet modell större när man försöker knäcka pin-koden? Räcker väl inte med min MXS 5.0 :angelo:
Om man slår av halvljus/klimatanläggning/stereo/navi och annat onödigt så drar inte bilen så himskans mycket ström om den står med tändningen på.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Fattar inte riktigt detta. Alla av nya generatione[…]

Måste man ha specialverktyg för att lyf[…]

Vågar jag köra?

Går att köra, tänk dock på b[…]

Samma prylar 850/v70?

Hej Är det samma elhissar och elspeglar p&ar[…]