Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1318681
Derank skrev: sön 26 maj 2019, 14:51 bilen skapar inga egna anslutningar huxflux.
Sitter det ett till inbyggt SIM-kort för OnCall tex om bilen vill kommuncera huxflux när den står på färjedäck tex ? Så simkortet ni har stoppat i användas bara för internet och streama musik tex?
#1318690
VolvoB20 skrev: mån 27 maj 2019, 11:11
Derank skrev: sön 26 maj 2019, 14:51 bilen skapar inga egna anslutningar huxflux.
Sitter det ett till inbyggt SIM-kort för OnCall tex om bilen vill kommuncera huxflux när den står på färjedäck tex ? Så simkortet ni har stoppat i användas bara för internet och streama musik tex?
Det stämmer, bilen har ett eget abonnemang för VOC som sköter On call, kommunikationen för VOC-appen med bränslevärmare m.m. Vet inte om det är ett fysiskt sim-kort dock.
#1318697
VolvoB20 skrev:
Derank skrev: sön 26 maj 2019, 14:51 bilen skapar inga egna anslutningar huxflux.
Sitter det ett till inbyggt SIM-kort för OnCall tex om bilen vill kommuncera huxflux när den står på färjedäck tex ? Så simkortet ni har stoppat i användas bara för internet och streama musik tex?
Så har jag förstått det.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

#1345829
Hej men är det någon som har koll på vilka abonnemang men kan skaffa. Frågade en på phonehouse häromdagen och de vet ju inget vettigt. Har de något abb. På Volvo att köpa ? Typ något sånt man har till larmet hemma ? Någon som vet mer om sånt här.
Hylsan i vinkel vx

Ok,då tackar jag för svaren.

ljud vid generering

hör ett klickande/klonkade när man sl&au[…]

Nytt avgasrör B234F

Nu står 745-an på bockar igen. Dags f&[…]

nej, det är mer frågan... när du […]