Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1310088
grillchips skrev:@LazerHawke, osäker, men jag kör på ett vanligt telefon-sim som hade mest fördelaktig data-pott sett till månadskostnaden.
sitter och funderar på en rimlig mängd surf till diverse funktioner spotify, tunein etc (min första volvo på G med Voc)
#1310104
@LazerHawke, jag använder i stort sett enbart Spotify i bilen och den datan har inte tagit slut en enda gång. Däremot käkas det fort upp om ungarna kopplar upp sina tablets mot bilen vid långresa och hamstrar YouTube.
Jag kör Hallon som operatör likt en del andra i tråden och fördelen är att oförbrukad data sparas, så vid det här laget har jag säkert en totalt sparad datapott på 50gb++.
#1310124
grillchips skrev: mån 08 apr 2019, 14:42 @LazerHawke, jag använder i stort sett enbart Spotify i bilen och den datan har inte tagit slut en enda gång. Däremot käkas det fort upp om ungarna kopplar upp sina tablets mot bilen vid långresa och hamstrar YouTube.
Jag kör Hallon som operatör likt en del andra i tråden och fördelen är att oförbrukad data sparas, så vid det här laget har jag säkert en totalt sparad datapott på 50gb++.
Har idag ett Telia mobil komplett 4gb abonnemang på mobilen med surfpott som idag ligger på 40gb +. Visserligen använder jag mest sociala medier där det är fritt och ingen surf används därav har man lyckats spara såpass mycket då man kör wifi hemma etc istället för mobildata
#1310163
När jag kör vår 2016 i någon större omfattning (det är inte ofta), så sätter jag i mitt Telenor SIM-kort i bilen. Kör jag bara lite grand delar jag ut via Bluetooth från mobilen.
Den bilen har fått Sensus navigation, istället för internetkartor, så kartor laddas inte längre via nätet till den.
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]