Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jackson75
#1258042
Tack! Fick den.
Till vilken vida version funkar denna patch?
Användarvisningsbild
av Jackson75
#1258303
Får inte till det, fattar inte vad som strular.
Hade inga problem för ett par år sedan att installera VIDA.
Installationen går igenom utan problem, patchen ser ut att göra vad den ska, startar om datorn.
Vida monitor startar (grön pil) inloggningsrutan kommer upp, matar in rätt lösenord, progressbar går upp till 100% inom ett par sekunder, sen startas inloggningsrutan om igen.
Användarvisningsbild
av Derank
#1258320
Var har du installerat vida och vart kör du in patchen?
Användarvisningsbild
av Jackson75
#1258325
Vida installeras på C:\VIDA och patchen körs på C: och hittar alla filer den ska. Annars klagar den ju på att den inte hittar license filerna.
av Andreasace
#1258485
Lägg om Windows och börja om.
har fel väl börjat uppstå med vida så brukar den enklaste lösningen vara att bara börja om.

Även om du avinstallerar VIDA så finns vissa saker fortfarande kvar i register osv som då kommer återupptas när du lägger in vida igen.
av mortimer
#1358297
Tänkte vara duktig och dela med mig av mina erfarenheter...
Råkade ut för samma sak, InternetExplorer blev bara blankt när jag öppnade VIDA genvägen på skrivbordet. Testade köra som admin fastän jag var "inloggad" på datorn med Adminbehörighet.
Lösningen var att ge inloggningskontot Fullständiga behörigheter på programgenvägen på skrivbordet SAMT sänka UACn till lägsta (kanske går med något läge mellan lägsta och standard men har inte provat)
Win 7 Pro 64 Sve m. IE 11, .NET FW 3.5.1, stängt brandvägg och antivirusskydd. När allt var installerat och klart så har jag stängt nätverkskorten; datorn kommer vara helt offline enbart för VIDA ändå.

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]