Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av SamuelWinter
#1250150
Hej på er. Beställde Vida d med Dice från wish.

Väntade dock för länge innan jag provade installera den så mina 30 dagar passerade.

Har problem med mjukvaran, är en sql fil som inte funkar som den skall. Har haft hjälp utav en duktig kille, men han har nu gett upp.


Det funkar med Dice verktyget.

Är det någon som har mjukvaran liggandes?
Eller vill någon köpa Dice verktyget?

/Samuel

Skickat från min SM-G955F via Tapatalk

av SamuelWinter
#1250171
Använder Windows 7 IE 11 4 gb ram
Får felmeddelande på att det är fel sql fil.

Inget om att den vill ha en annan version eller liknande. Provade själv med att installera om sql filen som följde med på skivan. Hjälpte inte, så jag lämnade bort den till tekniskt kunnande...

Skickat från min SM-G955F via Tapatalk

av vjohnj
#1250174
Du kan enbart använd net 3.5 utan problem, kolla under avinstallera program.
Eller gör en helt ny install av Vida avinstalera allt som tillhör vida, usb driver etc,etc allt Sedan kör cd/setup programmet.

Om du inte har CD/Setup program så PM mig.
av BörjeFrisk
#1274227
Någon som är duktig på datorer som kan tillverka en virtuell maskin med vida på svenska.
Har hittat en engelsk men det skulle ju vara smutt med en svensk. Om man kör en virtuell maskin i virtualbox så slipper man ju allt krångel som själva datorn kan ställa till.
av vjohnj
#1274940
BörjeFrisk skrev:Någon som är duktig på datorer som kan tillverka en virtuell maskin med vida på svenska.
Har hittat en engelsk men det skulle ju vara smutt med en svensk. Om man kör en virtuell maskin i virtualbox så slipper man ju allt krångel som själva datorn kan ställa till.
Du kan också köpa en separat HDD/SDD kostar inte mycket, eller så ha en separat partition på disk.

Det blir kanske inte så lätt när d[…]

Justering Halvljus

Vilken av de inringade skruvarna höjer man ha[…]

Missljud i bilen

Har en V70 D3 2.0 mk3 2016 som jag bytte till Somm[…]

Tänker att det kanske går att koppla in[…]