Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus308
#1249576
Hej
Som många andra barn så samlade jag på nyckelringar på 80 talet och hittade idag denna när jag rensade lite i källaren.
Vet att jag fick den av en släkting på Upplands Motor men vad var VIP Club 300 för något?
Minns att släktingen sa att den där fick jag vara försiktig med och fick bara 1 sån medans dom vanliga Upplandsmotor nyckelringarna hade jag drivor av, Har aldrig sett en likadan nyckelring som denna.
volvo3000.JPG
Add description
volvo3000.JPG (123.45 KiB) Visad 698 gånger
av Rådlös
#1249618
Den var nog inte långvarig för några år senare, kanske 1990 (?) blev jag "stamkund" på Upplands Motor. Visserligen med en leasingbil, men dom fick ju sköta servicen på den under i stort sett hela 90-talet. Jag löste in bilen 1994 och ägde den sedan. Jag har inte hört talas om någon VIP-klubb.
av Rådlös
#1249619
Den var nog inte långvarig för några år senare, kanske 1990 (?) blev jag "stamkund" på Upplands Motor. Visserligen med en leasingbil, men dom fick ju sköta servicen på den under i stort sett hela 90-talet. Jag löste in bilen 1994 och ägde den sedan. Jag har inte hört talas om någon VIP-klubb.
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1249636
Säljaren hade sålt 300 bilar under det året??
Bruten fjäder framvagn

arbetade. ( finns där inga möjlighet a[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Enklast är väl att ta en tumstock o m&au[…]

@lennarte , Nu har jag monterat nya givaren och[…]

Bakaxel Duett (Äkta EPA) utväxling

Nu får man leta i det bakre arkivet är […]