Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Steffe3
#1480662
Nåja, den exporterades för ett par månader sedan, så det är inte ett problem här hemma i alla fall.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1480678
Dessutom importerad för 1 år sen, snacka om skadeskjuten flyttfågel..
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1480687
mattiasv60 skrev:Nybes fram till 2022-07-31... oj vad nybesiktigad..
/M
Fast, annonsen var ju inlagd i augusti.. Så vid det tillfället så var den ju hyffsat nybessad... Om det nu faktiskt var sant, vilket säkerligen är tvivelaktigt iom. att det stod något helt annat hos TS.
av mattiasv60
#1480721
Steffe3 skrev:Nåja, den exporterades för ett par månader sedan, så det är inte ett problem här hemma i alla fall.
Nja, fast det är väl precis vad det är.. .den är officiellt exporterad från Sverige men står upperbarligen kvar i Örebro
/M
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1480726
Enligt en annons som postades en månad innan exporten :oops: Mest lathet från deras sida skulle jag säga, vet inte hur länge en annons ligger kvar på Blocket dock.
av Lövet
#1480742
Steffe3 skrev:Enligt en annons som postades en månad innan exporten :oops: Mest lathet från deras sida skulle jag säga, vet inte hur länge en annons ligger kvar på Blocket dock.
En annons från bilhandlare ligger kvar tills den tas bort. Finns ingen automatisk radering för handlare.
av pergrein
#1489430
https://www.riddermarkbil.se/kopa-bil/volvo/kbt492/

Det måste ju vara felskrivet pris på den. Ska väl vara 359900kr.

https://www.riddermarkbil.se/kopa-bil/volvo/sez639/

Den här har ju mer utrustning, mindre mil och 1år nyare.

Mvh
Per
Senast redigerad av 1 pergrein, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
XC70 - S80 och XC90 i ett?

XC60 T6 med 10mil om dagen låter dyrt. XC70 […]

Peking

Vågar jag köra?

Idag har två lampor börjat lysa. De lys[…]

Bruten fjäder framvagn

Jag bytte ena fjädern på min V70 2012 v[…]