Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1369303
@UnleashFusion, den där var inte igår man såg. Om jag inte minns helt fel byggde samma person senare en breddad XC60.

Hittade XC60n, tar inte gift på att det är samma byggare men snudd på säker.
Bild
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1369311
grillchips skrev:@UnleashFusion, den där var inte igår man såg. Om jag inte minns helt fel byggde samma person senare en breddad XC60.

Hittade XC60n, tar inte gift på att det är samma byggare men snudd på säker.
Bild
Det där var ju ändå rätt kaxigt med den nyare fronten ;-) Har du länk till bygget? Hoppas att personen jobbar på Skobes för han kan väl inte missat en sådan detalj som nummerskylthållaren, fast den borde förvisso ha kortats eller rent av kastats med :-)
Användarvisningsbild
av grillchips
#1369313
@Micce1980, intentionen var god men slutresultatet var allt annat än vackert. Känns onödigt att sitta och basha vidare så jag låter det vara med ett A for effort så att säga.
Hans instagram verkar numera privat och jag hittar inte längre Facebook-sidan där han hade byggbilder så frågan är om han lagt av helt, han gick under "RE-Design".
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1369668
Känns lite högt prissatt.
Screenshot_20200314-175412_Blocket~2.jpg
Screenshot_20200314-175412_Blocket~2.jpg (40.84 KiB) Visad 1099 gånger
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Nexus
#1375349
Blivande veteranbil? Unik? Jag skulle hellre beskriva den som en välskött lågmilare med full dokumentation.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1375388
"Blivande veteranbil"... Ja jo, det är ju "bara" 13 år kvar :-D
Blivande veteranbil brukar man väl säga först när det är typ 2-3 år kvar till skattesmitare... Inte tusan räknar jag varken min V70 eller 945 som "blivande veteranbil", och det är ju "bara" 7 och 8 år kvar tills dess.

Unik kan man väl diskutera.... Jag ser väldigt många P2 XC70's på vägarna, mer än 850 t om. Ironiskt nog är många just silver också så... ¯\_(ツ)_/¯
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 54

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]