Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1568938
PalleH skrev: mån 29 jan 2024, 02:44 Men om man vill veta vilka paket man har och vad de heter,var hittar man det. Exempel montum ,Summum
Använd t.ex www.Car.info . skriv in regnummer och så står det "utrustningspaket" , det står inte exakt vad "som innehåller" utan enbart att bilen i sig var utrustad med Kinetic/Momentum/Momentum-R-Design/Summum/Executive-Summum/
Användarvisningsbild
av PalleH
#1568953
UnleashFusion skrev: mån 29 jan 2024, 17:56
PalleH skrev: mån 29 jan 2024, 02:44 Men om man vill veta vilka paket man har och vad de heter,var hittar man det. Exempel montum ,Summum
Använd t.ex www.Car.info . skriv in regnummer och så står det "utrustningspaket" , det står inte exakt vad "som innehåller" utan enbart att bilen i sig var utrustad med Kinetic/Momentum/Momentum-R-Design/Summum/Executive-Summum/
Tack för hjälpen det stod tydligen Dynamic, Dynamic Edition, Momentum :-)
#1568963
PalleH skrev: mån 29 jan 2024, 20:30
UnleashFusion skrev: mån 29 jan 2024, 17:56
PalleH skrev: mån 29 jan 2024, 02:44 Men om man vill veta vilka paket man har och vad de heter,var hittar man det. Exempel montum ,Summum
Använd t.ex www.Car.info . skriv in regnummer och så står det "utrustningspaket" , det står inte exakt vad "som innehåller" utan enbart att bilen i sig var utrustad med Kinetic/Momentum/Momentum-R-Design/Summum/Executive-Summum/
Tack för hjälpen det stod tydligen Dynamic, Dynamic Edition, Momentum :-)
Dynamic edition innehöll detta :https://www.skobes.se/upload/documents/ ... 06x273.pdf från MY12 dock gissar jag, då jag inte har en susning om vad för bil det gäller

eller gäller det äldre Volvo typ från 2005-2006 ish?
Isåfall skulle jag gissa att det var "snarlik" som ovan fast med andra fälgar givetvis
Användarvisningsbild
av PalleH
#1569338
UnleashFusion skrev: mån 29 jan 2024, 21:37
PalleH skrev: mån 29 jan 2024, 20:30
UnleashFusion skrev: mån 29 jan 2024, 17:56

Använd t.ex www.Car.info . skriv in regnummer och så står det "utrustningspaket" , det står inte exakt vad "som innehåller" utan enbart att bilen i sig var utrustad med Kinetic/Momentum/Momentum-R-Design/Summum/Executive-Summum/
Tack för hjälpen det stod tydligen Dynamic, Dynamic Edition, Momentum :-)
Dynamic edition innehöll detta :https://www.skobes.se/upload/documents/ ... 06x273.pdf från MY12 dock gissar jag, då jag inte har en susning om vad för bil det gäller

eller gäller det äldre Volvo typ från 2005-2006 ish?
Isåfall skulle jag gissa att det var "snarlik" som ovan fast med andra fälgar givetvis
Bilen är en v70 -15 D4 sport
EGR kylare 2,0 D

Har rengjort egr kylaren och ventilen på min[…]

Då vart oljbyte utförd. Sil på h[…]

Däckslitage insidan.

Det var fel hjulinställning, fick justera in […]

Han nekar allt, att det inte vart så nä[…]