Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
#1485320
Dieseln är över 21:- på sina håll i Stockholm nu, vet inte när den blev det dock...
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1485727
Fick ett mail om att Ingo ska ha sänkt pris imorgon från kl. 15.
Kan kanske vara värt att svänga förbi och kolla, även om jag inte tror att det rör sig om så stor summa och framförallt inte om någon expresskörning...
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1485748
@fjohan82, 20:87 har det kostat någon vecka här nu, får ändå gärna sänkas lite :)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1485922
Dagens notering:
Diesel 19,99
Bensin 17,79
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1486032
Ingo och ST1 körde 19:99 för dieseln här idag, fick dock bara i 20 liter men men alltid något och vill ju visa att det är ett bättre pris och tanka då
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1486152
Ja, det är sjukt... 300kr får man mycket mat för - som många utav oss måste använda bilen till för att inhanda :bored:
Visst, viss effekt har ju det ökade bränslepriset även på mig... Man slänger sig inte i bilen för att åka till ICA och köpa lite ägg eller mjölk direkt, utan man försöker ju vänta tills man behöver handla mer saker.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1486189
@Lucif3r, Är glad att jag har en stor matvarubutik inom 10 min gångväg från där jag bor. Ibland tar vi bilen i annat ärende och passar på att handla på vägen hem samt slänger med lite saker som är tunga att kånka hem. Många grannar möter man vid garaget när man ska gå dit som man sedan möter igen vid ingången till butiken, väl där handlar de en halv kasse... Har även en "fulcykel" ute i cykelstället, behöver jag någorlunda snabbt eller har jobbat mycket tar jag fulcykeln helt enkelt. Folk är bara så j-a lata :-D
av Erik Å
#1486194
Nu har i alla fall E85 gått ner en aning, tror jag såg typ 15.80. Dyrare än bensin dock, tur att Agroetanols fabriksmack har prissättning i en klass för sig :P
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 93

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]