Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Blackbird
Kan du bara förmå jänkarna att skicka prylarna som gåva tror jag du slipper hela moms å tulleländet. Jag har hört att det är ganska vanligt i MC-kretsar, när det gäller kromdelar till tockna där gubbracers. Men själv skulle det naturligtvis inte falla mig in att försöka lura Personlige Persson på moms och tull. Närå, inte jag inte................ :D
Men passa på nu, tror inte dollarn kommer mycket lägre, 6,73 sist jag kollade.
Användarvisningsbild
av 245GLT90
Jag handlar mycket över nätet i USA, mest cigarrer. Min favorittobakshandlare over there skickar alltid allting märkt som "hand made items" och "gift" till ett maxvärde om $20 och hittills har inget fastnat i Personlige Persons klor :D

Min erfarenhet av näthandel från USA är att det alltid är bäst att ringa och få en direktkontakt med handlaren. Då vet man att grejorna man vill ha verkligen finns, man kan få en prisuppgift på frakten (nog så viktigt) och slutligen eliminera alla missförstånd om man heter eller bor på något som innehåller ÅÄÖ. Jag har aldrig haft problem med kortbetalning - inga feldebiteringar eller fula tricks alltså. Lycka till!

Red painted Volvo brakes with Brembo stickers on.

Är det inte bytt egr och egr kylare på […]

Tysta sommardäck V90

Ett däck som är homologiserat och mä[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy

Snyggt! Bävar inför bromsjobbet, det ver[…]