Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Andreasace
Färgstark skrev:Tråden är lång och vänder sig till människor på alla nivåer av datorkunskap.
Finns det någon i Göteborg, eller inte allt för långt bort, som mot ersättning skulle vilja installera vida 2014D på min bärbara dator så den funkar. Ersättning naturligt vis
(Fel forum? Ber då om ursäkt.)
Färgstark hälsning peter
Kan hjälpa via fjärrhälp, ex via Teamviewer
av Färgstark
Andreasace skrev:
Färgstark skrev:Tråden är lång och vänder sig till människor på alla nivåer av datorkunskap.
Finns det någon i Göteborg, eller inte allt för långt bort, som mot ersättning skulle vilja installera vida 2014D på min bärbara dator så den funkar. Ersättning naturligt vis
Färgstark hälsning peter
Vilken människa...
min dator var väl att jämföra med en voltad och skuren saab
2 kvällar slet han för att rätta till alla fel och få det att fungera, och det gör det nu
tack Andreasace stort tack
av Färgstark
Andreasace skrev:
Färgstark hälsning peter
Vilken människa...
min dator var väl att jämföra med en voltad och skuren saab
2 kvällar slet han för att rätta till alla fel och få det att fungera, och det gör det nu
tack Andreasace stort tack
Användarvisningsbild
av Perra83
Nej. I måndags när ja va hos Volvo hade dom en ny liten laptop och kopplade upp sig mot bilen med.
Ja fick samma svar där som här att ja inte skulle kunna använda mitt gamla Vida med en MY16. Ja ska prova ändå.
av Schmoyoho
Droopy skrev:Ok, det är färdigpulat nudå för hemmamekkarna.
Kanske inte färdigpulat. Så länge det finns lite eldsjälar, t.ex itwontstopsnowin på swedespeed, så kommer ju guider och annat användbart skrivas. Men svårare blir det ju nog.
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 241
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]