Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jåkob
Tja, jag har tyvärr lite erfarenhet från liknande problem fast från andra sidan.Ingen normalt funtad säljare vill ha missnöjda kunder,för då får han inte sälja nåt mer och tjänar inga pengar=bara gröt och ingen oxfilé.
Du kan vara på det klara med att din åf anstränger sig till max för dig.Dessutom så är det en grymt krånlig och kostsam process att få ett återtag,ingen blir glad av ett sådant.Ytterligare en anledning att anstänga sig til max.
Sen är det nog så att den som sålt bilen till dig mår lika illa som du om inte sämre eftersom man vill sina kunder väl så lita på att han anstränger sig till max.
Min erfarenhet är att den kund som uppträder sansat och inte bråkar allt för mycket kan räkna med den snabbaste och bästa hjälpen eftersom verkare och frontpersonal kan kommunicera problematiken med vederbörande. Om du upplever dig orättvist behandlad så kan du alltid gå till konsumenombudsmannen i din kommun. De som gör detta brukar emellertid alltid finna att åf gjort mer än det som kan krävas.Lycka till med bilen
Batteri, återuppliva genom att släppa i backen?

Ja, det är nog ett gammalt trick, det var den[…]

Däckdimensioner på 17 tum

Det låter troligt att de ska gå in. Ja[…]

Off topic

Svara mig själv. Såg att den just b&oum[…]

Det är förstås inte aktuellt p&ari[…]