Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
jag tycer bara man ska var tydlig, vist kan man i flera vecor ha försökt att nå företaget i fråga (jag pratar i almmänhet, då det ofta kommer liknande frågoor till diverse forum, alltså inte bara denna tråd)
om man nu har försökt kontakta företaget, så är det inte svårare än att skriva det i tråden!

tillexempel kan man skriva: jag är intresserad av att trimma min bil & har jämför lite olika alternativ som finns, men det är svårt att jämföra, då man inte vet om det är samma saker man jämför från de olika ställena. det här företaget säljer nått som de kallar för tryckdosa, vilket jag inte vet vad det är. Jag har försökt att nå företaget via mail (deras telefon tider passar inte mig, då jag jobbar) men det har nu gått 3 veckor o jag har skckat 2 mail, men får inget svar.
Är den nån här som har en aning om vad den här tryckdosan är för nått?
Se länken nedan...
---------------------------------------------------------------------

om man skriver så här så har man gjort vad man kan & behöver uppenbarligen hälp.

om man trimmar o behöver en tryck dosa så kan ske man behöver en tryck regulator (för att öka bränslemängden) eller så behöver man en MAP sensor (för att få en större skala), eller så är det en Wastegate (för att få högre laddtryck)
Användarvisningsbild
av erikn
CarMan skrev:...eller så är det en Wastegate (för att få högre laddtryck)
Så hette det ja, jag skrev fel. Fick hjärnsläpp. Det var en sån jag menade.
Användarvisningsbild
av wissel
volvo51 skrev:Frugan har en dosa med bra tryck i. :mrgreen:
Jag har en sån också, men hon får inte plats under huven.....
Freddie 8)
Användarvisningsbild
av volvo51
Jag har en sån också, men hon får inte plats under huven.....
Freddie 8)[/quote]
Jag ser bara två alternativ,antingen skaffar du en mindre fru eller en större motorhuv. :D
Användarvisningsbild
av isak
här börjar bli humor, kör på.
isak

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]