Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1310186
För mig räcker det lätt, kör spotify mest, enda gången det brukar ta slut är på längre bilresor och sonen tittar på tuben via bilens wifi.

men så använder jag ochså bara telefonen till 90% för att ringa, vissa av mina 25åriga kollegor förbrukar lätt 50gb på en månad då de bor I telefonen
#1310189
Men sitter man i bilen 3-4 timmar om dagen och kör spotify räcker 5gb såklart inte, så mycket beror väl på hur många timmar man tilbringar i den om dagen. och har man folk som ska surfa på bilen wifi varje dag blir det såklart ochså en helt aannan förbrukning
#1310274
UnleashFusion skrev:Har någon provat att via wifi-hotspot i själva bilen och koppla upp sig på ens egna mobil(internetdela), funkar det tro? (om man nu inte tänkt skaffa ett annat simkort som sitter i bilen) utan låter själva simkortshållaren vara tom?
Jag läste tvärtom.
Jag har simkort i bilen, som sedan har wifi hotspot åt telefoner o.dyl.
#1318545
Jag har nu snart haft bilen i 6 månader och dom två simkort jag fick av säljaren börjar nu ta slut.
Eftersom jag har 3 på telefonerna i familjen gick jag ditt och tecknade ett internetabonnemang som jag även kan dela ut till ungarna under året.
Telefonsäljaren påpekade dock att jag skulle vara försiktig när jag åkte färja då bilen där kan koppla upp sig mot satellit och då gäller helt andra priser.

Men inte är väl bilen uppkopplad när den står parkerad avstängd på bildäck?
Bakfjädrar.

Kolla Skandix i Tyskland också, sök p&a[…]

Börja med att plocka loss tryckgivaren nä[…]

Ser ut att komma från det lilla hålet […]

Din LMM (MAF) är bytt och den är fel ti[…]