Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Arnold
Ac:n kyler på förarplatsen men på passargerarplatsen kommen det nästan värme. Vad beror detta på? Det är en S80 2002.
Användarvisningsbild
av wissel
Kan vara brist på gas, förarplatsen prioriteras då.......
av Arnold
wissel skrev:Kan vara brist på gas, förarplatsen prioriteras då.......
Ok. det är ju ett smart system. Förarplatsen är faktiskt inte jättekall, som den borde.
av grodan6767
Arnold skrev:Ac:n kyler på förarplatsen men på passargerarplatsen kommen det nästan värme. Vad beror detta på? Det är en S80 2002.
Du behöver fylla på ac-gas Jag hade samma på min bil för 2 veckor sedan, fyllde på. Nu kyler den som om den var ny! Min kylde också bara på förarsidan..Killen som fyllde på gjorde läck test och tryck test, sedan fyllde han på 900 gram
av Arnold
grodan6767 skrev:
Arnold skrev:Ac:n kyler på förarplatsen men på passargerarplatsen kommen det nästan värme. Vad beror detta på? Det är en S80 2002.
Du behöver fylla på ac-gas Jag hade samma på min bil för 2 veckor sedan, fyllde på. Nu kyler den som om den var ny! Min kylde också bara på förarsidan..Killen som fyllde på gjorde läck test och tryck test, sedan fyllde han på 900 gram
Vad fick du betala för allt?

Låter som fel i ventilblocket i ABS-enheten.[…]

Kan tilllägga att min fortfarande fungerar me[…]

Volvo appen

Hade problem med klimatstart via app för n&ar[…]

Stefans 968

Ansökte om ny skylt. IMG_1262.jpeg