Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jackson75
#736154
Mixtrade lite med en GM mapsensor som har ett mätområde på 1 bar, den skulle troligtvis kunna bli en utmärkt vevhusventilationsmätare, med lite kringelektronik och digital display.
av TomasB
#736193
Arnold skrev:
TomasB skrev:brukar inte bli tull på småsaker oftast brukar jag komma undan och slippa tull så hoppas de denna gång oxå :) självklart rapporterar jag när jag vet vad trycket ska vara om jag får reda på de.
Så om man slipper tull så slipper man moms också, eller...
jo de gör man.
Användarvisningsbild
av Jackson75
#736215
TomasB skrev:vakummätare beställd passade även på å beställa en dice-vida man vet aldrig när man behöver den.
VIDA DICE kommer du inte ångra! :)
av TomasB
#736433
tror inte jag heller den lär nog vara bra å ha :) märkte nu dock att min bärbara är för gammal har för lite ram minne för vida så måste köpa en ny dator oxå perkkelle.
Användarvisningsbild
av Jackson75
#736442
TomasB skrev:tror inte jag heller den lär nog vara bra å ha :) märkte nu dock att min bärbara är för gammal har för lite ram minne för vida så måste köpa en ny dator oxå perkkelle.
Tänk på att uppfylla systemkraven: Win XP pro och 2GB ram, det finns en jättetråd om VIDA, många har haft strul som försökt installera från Win 7.
av m2c
#746360
TomasB skrev:senaste versionen ska inte vara nå problem med win 7 eller 8 vad jag läste på sidan vars jag hämtade senaste vida
Notera att vad jag förstår så måste det vara WIN 7 el 8 PRO
av svda
#746411
m2c skrev:
TomasB skrev:senaste versionen ska inte vara nå problem med win 7 eller 8 vad jag läste på sidan vars jag hämtade senaste vida
Notera att vad jag förstår så måste det vara WIN 7 el 8 PRO

Vill inte göra detta till ännu en Vida/Dice tråd, men i den långa tråden tipsade en Norrman för en tid sedan att man tillfälligt kan patcha Windowsregistret och "lura" Vida att installeras även på Win 7 Home. Troligen finns PRO-kravet bara för att försvåra för "hemmaanvändare".

Vill minnas att det också finns tips om att installera på maskin med så lite som 1GB RAM, då med en parameter vid installationen.
Associationsleken, är ni med? ;-P

Laser (i moderna fibernät.)

S80 T6 AWD -08

Så att det inte uppstår missförst[…]

Fick idag et priserbjudande på hela arbe[…]

Pluskabel glapp

Det där är en säkring. Kolla med en[…]