Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1429884
Det här blir som en tråd och snack om Solna Bilteknik! Som fick både beröm o Kritik för att vara Volvo Auktoriserad verkstad.
Olika kunder, Olika resultat,Olika erfarenheter........Kan ju inte bli annat!
Någonstans redan från början mellan kund o företag har det väl blivit oklarheter?

Jag tror det skulle vara tungt och en motgång för företaget i Ludvika! Att dom skulle arbeta på så sätt att binda ris runt sin egen rygg?
Och dom skulle inte vara såå långvariga.
#1431106
Libbe skrev:Det här blir som en tråd och snack om Solna Bilteknik! Som fick både beröm o Kritik för att vara Volvo Auktoriserad verkstad.
Solna Bilteknik har aldrig varit auktoriserad Volvoverkstad
#1431152
Nej Solna Bilteknik har aldrig varit auktoriserade. Varken förr eller nu. Att de servar taxi säger inget.
#1520010
Lita aldrig på denna skojjaren. Gör mycket reklam för varor och tjänster via blocket men kommer garanterat blåsa er. Blocket bryr sig inte nämnvärt att han använder deras plattform som bas för sitt bedrägeri. Jag skickade in en abs styrenhet som ägaren Marcus garanterade att han kunde laga. Bara varan skickades in med företagspaket skulle allt vara klart på på tre dagar. Efter en vecka och 10 samtal skickad varan tillbaka i örört skick. Varan hämtad ut via postförskott så varan går ej att testa innan du betalat. När den väl är på
plats är den lika trasig som innan och med samma felkoder Ett tips är att läsa runt på olika forum så får ni en ganska klar vild av skojjaren. Får se om man har vägarna förbi Ludvika någon gång…
#1520213
Maskin & bil i Ludvika är inte mitt bästa alternativ om jag skulle få problem med abs styrenhet .Däremot om min vinkelväxel pajar skulle jag göra som wissel där i början av tråden gjorde ,boka tid ,åka dit på morgon och åka hem på kvällen med reparerade bil.

Bra, då har vi rett ut detta. Besiktningsman[…]

Clean Zone Interior Package

Har ingen värmare, så just den teorin k[…]

Kunde läsa av strömmen till pedalen och […]

Oljud under bilen

Är länkarna till krängningshäm[…]