Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1396238
Precis samma som dom flesta andra som är missnöjd med företaget dvs säljer gammal skit med påstående om att prylarna är reparerade, renoverade och genomgångna.
När det genomskådats så börjar massa trams ursäkter, arrogant beteende och en tydlig vana av skylla på än det ena än det andra.
Och dessutom påläst på varje sätt att försöka slingra sig från allt.

Så återigen uppmanar jag alla som drabbats att ta kontakt med Arn, Polisanmäl och anmäl till blockets bedrägeri funktion så det tar stopp.
Senast redigerad av 1 r1no1, redigerad totalt 0 gånger.
#1396301
r1no1 skrev:Precis samma som dom flesta andra som är missnöjd med företaget dvs säljer gammal skit med påstående om att prylarna är reparerade, renoverade och genomgångna.
När det genomskådats som bedrägeri så börjar massa trams ursäkter, arrogant beteende och en tydlig vana av skylla på än det ena än det andra.
Och dessutom påläst på varje sätt att försöka slingra sig från allt.

Så återigen uppmanar jag alla som drabbats att ta kontakt med Arn, Polisanmäl och anmäl till blockets bedrägeri funktion så det tar stopp för berörd.
Har du ett specifikt fall du kan beskriva istället för att i svepande ordalag raljant hävda bedrägligt beteende? Betvivlar inte att du känner dig blåst, det framgår med all tydlighet - men hittills finner jag ingen substans i ditt påstående och behöver mer detaljer för att kunna ta ställning.

Förmodar att du har en beskrivning av ditt ärende nedskriven redan som, enligt din egen uppmaning, har skickats till ARN, Blocket och Polisen - du kan väl kopiera in den här så vi kan få ta del av det?
#1396338
Har inte för avsikt att få dig att förstå eller ta ställning för varken det ena eller andra.
Är en uppmaning att anmäla och sätta stopp för alla som är drabbade och inte stå med knuten näve i fickan och fega ur när oförskämdheterna tar fart.
#1396385
r1no1 skrev: tor 13 aug 2020, 13:25 Har inte för avsikt att få dig att förstå eller ta ställning för varken det ena eller andra.
Är en uppmaning att anmäla och sätta stopp för alla som är drabbade och inte stå med knuten näve i fickan och fega ur när oförskämdheterna tar fart.
Aha, du snackar i nattmössan. Inget att komma med öht. Lägg ner är mitt råd.
#1396421
r1no1 skrev: ons 12 aug 2020, 11:53 Den här firman/filuren är en endast och allena oseriös STOR varning.

Köp inget alls av den här firman är mitt råd.
Jag undrar vad du köpt av snubben?.
Jag tar i övrigt ingen ställning åt nått håll här.
#1396431
r1no1 skrev:Den här firman/filuren är en endast och allena oseriös STOR varning.

Köp inget alls av den här firman är mitt råd.
Vilken tå har han trampat på?
Vad har du köpt av honom som gör att du är missnöjd..?

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

#1396493
r1no1 skrev:Har inte för avsikt att få dig att förstå eller ta ställning för varken det ena eller andra.
Är en uppmaning att anmäla och sätta stopp för alla som är drabbade och inte stå med knuten näve i fickan och fega ur när oförskämdheterna tar fart.
Men snälla nån, uppenbarligen har du haft en dålig erfarenhet av detta företag men vill inte förklara på vilket sätt eller varför vi ska kasta oss på anmälarknappen. Absolut, bedrägligt beteende i alla former ska man väl överväga att anmäla - fine, tack för varningen ifall Masking & Bil, Rejmes eller nån annan firma skulle blåsa mig.

Om du har köpt nått som inte stämde eller på annat sätt inte var till belåtenhet så berätta det.
#1396840
Givetvis beklagligt om folk blir lurade och värst är det om det är satt i system och sker avsiktligt. Men mina erfarenheter av Bil och Maskin är helt motsatta. Jag har bara goda erfarenheter av dem. Kunniga och hjälpsamma.

Har du en diagnostik box (Volvo kallar den så[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Så är det säkerligen men det som t[…]

Felkoder?

Står det någonstans på Volvos […]