- tor 19 maj 2011, 00:25
Min Volvo har nu stått stilla i två månader och batteriet verkar helt urladdat igen. Har inte haft tid och råd att byta styrenhet på bilden, därför har den inte rullat på ett tag. För ca. två månader sedan köpte jag ny larmsats (hela kitet) eftersom larmet inte funkade som det skulle, och nu ikväll blinkar inte larmdioden längre, så jag antar att bilbatteriet är tomt.
Batteriet är tämligen "nytt", det är ett Volvo orignal, vet inte exakt modell eftersom jag befinner mig på annan ort nu än var bilen är. Jag köpte det som de rekommenderade till en T6:a.
Jag tänkte att det nog är dags att köpa en ordentlig billaddare nu men vet inte vad jag ska välja. Har ni några bra tips, typ någon produkt som finns på Biltema eller Claes Ohlson?
Batteriet är tämligen "nytt", det är ett Volvo orignal, vet inte exakt modell eftersom jag befinner mig på annan ort nu än var bilen är. Jag köpte det som de rekommenderade till en T6:a.
Jag tänkte att det nog är dags att köpa en ordentlig billaddare nu men vet inte vad jag ska välja. Har ni några bra tips, typ någon produkt som finns på Biltema eller Claes Ohlson?
- By 246