- tor 11 mar 2010, 13:35
Det kan inte bara vara jag och min bil som har problem med skorr ljud ifrån dekorlisterna på dörrsidorna vid högt bas ljud på stereon och körning på dålig väg.....
Är så irreterad på detta satans ljud så jag kan spricka :evil:
Hur har ni som råkat ut för detta löst problemt :?:
Jag började med att plocka bort dörrsidorna, sedan spände jag efter lås brickorna som håller dekorlisterna på plats.
Detta funkade ca en månad sen skramlade det igen.......
Funderar nu på att endera limma fast dom eller montera fast dom med sådantdär svart kladd "glömt namnet" som man brukar få med vid köp av stereo högtalare........ Då borde det sluta skramla tycker jag :twisted:
Vet någon om Volvo själva har kommit på nån egen lösning på detta problem :?:
MVH Schröder
Är så irreterad på detta satans ljud så jag kan spricka :evil:
Hur har ni som råkat ut för detta löst problemt :?:
Jag började med att plocka bort dörrsidorna, sedan spände jag efter lås brickorna som håller dekorlisterna på plats.
Detta funkade ca en månad sen skramlade det igen.......
Funderar nu på att endera limma fast dom eller montera fast dom med sådantdär svart kladd "glömt namnet" som man brukar få med vid köp av stereo högtalare........ Då borde det sluta skramla tycker jag :twisted:
Vet någon om Volvo själva har kommit på nån egen lösning på detta problem :?:
MVH Schröder
. Jag och en kompis köpte varsin s80 -99 för ungefär en månad sedan och vi har båda ett irriterande ljud som kommer då man kör på dålig väg eller stänger dörren. För mig kommer ljud från förardörren och för honom kommer det från bakdörren bakom förarplats...
- By klacken