Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
#8809
Jaco skrev:Jag har en V70 -01 med 140hk. Är det någon som har någon bra billig sajt som har billiga satser för uppgradering av motorn - trimmning?

bsr (bsrab.se) har ju ppc till 140'n.. 4900 om jag inte minns fel för att få bort spärren och trimma upp till 188.

/L
Användarvisningsbild
av greeeken
#8839
Loner skrev:
Jaco skrev:Jag har en V70 -01 med 140hk. Är det någon som har någon bra billig sajt som har billiga satser för uppgradering av motorn - trimmning?

bsr (bsrab.se) har ju ppc till 140'n.. 4900 om jag inte minns fel för att få bort spärren och trimma upp till 188.

/L
4900 står det på framsidan ,men när man sen ska gå in o kolla så är priset runt 5400 kr
av Jaco
#8852
Tackar så mycket...! Blir det stor skillnad på bränsleförbrukning? Nån som vet? Normalt sett så brukar den ju minska vid chippning.
Användarvisningsbild
av greeeken
#8856
Jaco skrev:Tackar så mycket...! Blir det stor skillnad på bränsleförbrukning? Nån som vet? Normalt sett så brukar den ju minska vid chippning.
Ja men det beror på hur man kör sen.

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]

Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]