Bagage luckan Volvo S60R -02
Postat: lör 27 jun 2026, 16:21
Igår skulle jag in i kofferten men knappen funka inte....Fick panik med 6 mat kassar och... ja.
Prova med larm dosan att öppna men nej.
går inte att öppna med nyckel heller då förra ägarna aldrig använt låset (rost på det och eller kärvar)
och vad jag har sett på div videor så sitter säkring,nöd öppning i kofferten även release till baksätet där (som jag vet om)
Finns det någon vänlig själ som är kunnig runt norrköping som kan hjälpa mig....då jag inte är så kunnig på volvo(nyare)
bara på gammla 73:er
Mvh TobbeNorrköping
Admin får flytta inlägget till passande
Prova med larm dosan att öppna men nej.
går inte att öppna med nyckel heller då förra ägarna aldrig använt låset (rost på det och eller kärvar)
och vad jag har sett på div videor så sitter säkring,nöd öppning i kofferten även release till baksätet där (som jag vet om)
Finns det någon vänlig själ som är kunnig runt norrköping som kan hjälpa mig....då jag inte är så kunnig på volvo(nyare)
bara på gammla 73:er
Mvh TobbeNorrköping
Admin får flytta inlägget till passande