- tor 17 apr 2025, 14:08
Har en S60 -06 med HU-650stereon som strular. Varken volymratten på radion eller volymknapparna på ratten fungerar inte. Det händer ingenting när man försöker justera volymen.
Stereon fungerar annars; man kan byta radiokanal, byta SOURCE, gå in i inställningar etc. - det är enbart volymen som inte reagerar. Har tagit av volymratten på stereon och där ser det rent ut.
Har försökt googla runt som en galning, men hittar ingen som haft samma problem.
Så vitt jag vet har denna modell ett slutsteg/en förstärkare under en av framstolarna, dock har jag inte kollat upp detta och har därmed inte kollat ifall det är något kabelbrott eller dylikt där som ställer till det. Please help, dötrist att köra utan musik...

Har försökt googla runt som en galning, men hittar ingen som haft samma problem.
Så vitt jag vet har denna modell ett slutsteg/en förstärkare under en av framstolarna, dock har jag inte kollat upp detta och har därmed inte kollat ifall det är något kabelbrott eller dylikt där som ställer till det. Please help, dötrist att köra utan musik...

Ät en lök!