Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1503731
Får inte mitt vida dice till att fungera. Det har fungerat tidigare så jag testade att avinstallera för att installera igen. Men nu vill det inte ens installera. Hur många Youtube klipp osv jag ön följer...
#1503958
kolla på swedespeed där ligger länkar till bla mina fungerande ISOn finns andra ochså, bara ladda ner och köra in på win7 burk, finns även andra versioner.
#1504010
Derank skrev:kolla på swedespeed där ligger länkar till bla mina fungerande ISOn finns andra ochså, bara ladda ner och köra in på win7 burk, finns även andra versioner.
Vad ska man söka efter för att hitta dom?
Jag lyckas inte, har sökt vid andra tillfällen oxå men bara kammat noll Bild

Sent from my 2107113SG using Tapatalk

#1506825
Hej.
Har en dator som Vida är installerad på men har fått problem nu. När jag ska starta Vida så får jag bara en gul pil istället för en grön. Använde Vida förra veckan men när jag skulle använda den igår så fungerar det inte längre. Köpte datorn med Vida Installerad så har aldrig hållit på med det själv och är fruktansvärt dålig på datorer. Vad kan ha hänt? Kan licensen gått ut så jag måste in och ändra årtal?
B230F motor, lågmilad

Jag håller på att dieselkonvertera en […]

Billigaste lösningen är att ersätta[…]

Kolla trycvärden och temperaturer på en[…]

Nästa elbil från Volvo?

I carup står det att Volvo ska presentera n&[…]