Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1455324
GLIZ skrev:Jo. Fick två bromstryckgivare för 429.50. pro part sweden 28433669 istället för 30793669 Letade en stund till så även om postnord är på och tullar med 75 + moms så är det otroligt billigt. Ska nog inte va nått fuffens med kvalitet. Brukar vara ordentliga grejer annars får dom inte ett bra rykte...

Hittade dom på en sida som har lite blandade kompott. hsagcr.com

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Får man hoppas dom kommer fort och att det inte är nogot fuffens.

Man får gambla lite.

Det är ju ändå 3250 spänn billigare

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk


#1455434
Dog igen i dag. På tappen. Stendöd i 20 min. Vad kan mer orsaka att den dör på det viset och inte vilja alls. Tändlåsets kontakt kan det ju vara men om den fortsätter bråka när den är bytt kan det va bra att vara förberedd på att det kan vara något annat.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk


#1455452
Tänkte inte på det. Den hiskeliga värmen för en vecka sedan måste ha smält fettkumpen mellan öronen.
Klart att det blir lite lättare då. Att läsa felkoderna...

Hu va dum man kan va.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

#1455458
GLIZ skrev:Tänkte inte på det. Den hiskeliga värmen för en vecka sedan måste ha smält fettkumpen mellan öronen.
Klart att det blir lite lättare då. Att läsa felkoderna...

Hu va dum man kan va.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Den har lagt av. Haft den i ca 4 år och programmet har jag behövt göra en ominstallation på 3 gånger. Denna gången vill inte installationsprogrammet gå igång. Vet inte om det är den gamla datorns fel eller om det kan va kopian man lägger in som blir nått fel med.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Har precis hämtat en my24. Elvärmaren […]

@lennarte , Har nollat felkoderna, kört ett […]

Jag gjorde en kontroll av AC på precis samma[…]

Hade min V70 på verkstaden idag och fick e[…]