Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MachIII
Begynte med bare dødt infodisplay. Tok ut instrumentpanelet og loddet over Motorola-chipen. Saatte tilbake panelet, men nå var det helt dødt, kun motorlampen(CEL) som lyser. Fikk tak i et nytt panel fra delebil som ser ut til å være identisk, men dette er også heldt dødt. Nå er jeg redd jeg har vridd om tenningen uten panelet i, ser at dette kan skape store problemer. Er det noe jeg kan gjøre selv for å finne ut av dette? Reprogrammere? Har Vida.
av MachIII
Ok, koblet bort batteriet og satte tilbake det gamle panelet, så nå er alt ok igjen bortsett fra info-displayet nede til venstre som fortsatt er helt dødt. Hvor bør jeg sjekke etter denne feilen?
av MachIII
Var ikke så alvorlig viste det seg, begge pærene i venstre display var døde, så ok nå. Rart at begge går samtidig da... Men nå dukker det opp masse rare tegn i tripteller og klokkedisplay etter noen minutters kjøring, noen som vet hvilken chip jeg må sjekke nå da?

Diskussioner om elpriser, när man ska tv&au[…]

Byta bärande balk 940

Hade satsat på att byta hela biten du kapat […]

Rtti trafiktjänst navigation

Jag har haft det omvända. När mång[…]

Låser jag bilen, går in med nyckeln o[…]