Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1344944
AlijA22 skrev:Men tror du att det kan vara på grund av det att jag har problem med blinkers mvh
Vet tyvärr inte, men det är troligt så.
Något har ju brunnit bort, så något kommer att inte fungera, oavsett om det är varningsblinkers eller något annat.
#1344947
AlijA22 skrev:Är det någon man kan göra hus Volvo klona menar du ladda ni mjukvara eller
Klona: kopiera all SW (mjukvara) från din gamla CEM till en annan begagnad/ny CEM.
Efter vad jag vet kan inte Volvo lasta in ny (din) SW i begagnat CEM från en annan bil, om inte donators CEM står i den originella bilen och kan programmerats till Virgin Mode innan den plockas ur donator-bilen.
#1344951
jiha1968 skrev: tis 29 okt 2019, 20:29
AlijA22 skrev:Är det någon man kan göra hus Volvo klona menar du ladda ni mjukvara eller
Klona: kopiera all SW (mjukvara) från din gamla CEM till en annan begagnad/ny CEM.
Efter vad jag vet kan inte Volvo lasta in ny (din) SW i begagnat CEM från en annan bil, om inte donators CEM står i den originella bilen och kan programmerats till Virgin Mode innan den plockas ur donator-bilen.
Vad brukar det kosta att klona eller är det bara att skrota bilen
#1344953
AlijA22 skrev:Oj oj jag har en från samma bil årsmodell utrustning och allting bara att grej är att den är automat tyvärr
Du kan troligen göra ett test med den, och kolla hur varningsblinkers beter sig, men den kan inte nyttas till mycket annat , förutan att skicka båda CEM'ar t.ex till jonnype...


AlijA22 skrev:Vad brukar det kosta att klona eller är det bara att skrota bilen
Skicka ett PM till jonnype och fråga.
Felkodsläsare vida

Hej! Ķort fråga till er. Jag har 2st s60 fr&[…]

@fjohan82 , Har samma märke, en 5-25 och en […]

Service

Tjena! Precis köpt en v60 och åker tr[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

som ovan, jag hade inte varit nöjd överh[…]