Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1303172
Yes, det gäller enbart bilar registerade efter 1/7 2018
#1303235
Nicolai skrev: sön 03 mar 2019, 10:18
Det slutade trevligt för mig till slut. Jag skippade kravet på Euro 5 och hittade en svensksåld V8 från 2010 med 4.500 mil på mätaren.

Bild
Såg den på blocket, men den försvann snabbt! Har för mig att den hade fin spec med!
Inte ofta man hittar sådana lågmilare! Grattis! :-D
#1303655
ThomasNygards skrev: ons 06 mar 2019, 09:45 Såg den på blocket, men den försvann snabbt! Har för mig att den hade fin spec med!
Inte ofta man hittar sådana lågmilare! Grattis! :-D
Tack! Ja, som någon noterat längre upp i tråden så hinner knappt annonserna på sena bensinare komma ut innan de försvinner igen. Den här gången var jag på plats hos säljaren inom några timmar, och efter att ha sett skicket var det lätt att bestämma sig. Med den låga körsträckan tar det nästan emot att ens köra med den, men det är väl vad man kallar ett lyxproblem. 😄

Det fina skicket omfattar även underrede, balkar etc som gått att inspektera med fiberoptik, så den är i skrivande stund inlämnad för rostskyddsbehandling.
Öppna bilen

Nädå, inga risker. 2an kommer raka sp&[…]

Både och iofs, men i det här fallet &au[…]

Nu har jag äntligen fått tillfälle[…]

Hej, Jag har en 07 -bifuel med samma fel. På[…]