- tis 24 apr 2018, 15:44
#1246358
När jag pratat med Autotech om chippning fick jag reda på att original-katalysatorn på S60R anses ha ganska högt mottryck.
Men han ville pracka på mig en 100-cells racekatt, uppsättning spridare och ett steg 3-program.
Min fråga till er som kan...
Det finns ju både 300cell, 200cell, och 100cell kattar.
Är det mer flöde i en 300 cell metallisk katt är Volvo original?
Skulle det funka bra med en 200 cells utan att behöva mappa om?
Speciellt om jag slänger i 630cc spridare och tankar E85?
Men han ville pracka på mig en 100-cells racekatt, uppsättning spridare och ett steg 3-program.
Min fråga till er som kan...
Det finns ju både 300cell, 200cell, och 100cell kattar.
Är det mer flöde i en 300 cell metallisk katt är Volvo original?
Skulle det funka bra med en 200 cells utan att behöva mappa om?
Speciellt om jag slänger i 630cc spridare och tankar E85?
"When the going gets tough, the Tough get duct-tape..." Dr. Mabuse, SFN
Skeptic Friends Network och Etanol.nu
Att mäta är att veta...
Skeptic Friends Network och Etanol.nu
Att mäta är att veta...