- ons 13 mar 2013, 22:03
Jag vet inte hur han gjorde det eftersom jag inte frågade mer specifikt men han jobbar på volvo som mekaniker så jag litar på honom eftersom han bland annat hade in bilen på verkstan och uppdaterade mjukvaran i samband med felsökningen.
Stylegel skrev:Kanske lite offtopic, men jag var o besiktigade min idag och då läste dom ut felkoder. Sådan tur var så hade jag nollat felkoderna dagen innan och det stod med i besiktningspappret att det var 0 felkoder :) När jag nollade dom så hade jag en felkod på lamdan utan att några lampor lyste, hade säkert fått ombesiktning på det om den varit kvar.
I ditt fall så hade jag nog testat att nolla felkoden med en ppc eller något annat instrument för att se om den återkommer. Stod inte i texten hur din vän testade nolla felkoden då den kom tillbaka?
Jag vet inte hur han gjorde det eftersom jag inte frågade mer specifikt men han jobbar på volvo som mekaniker så jag litar på honom eftersom han bland annat hade in bilen på verkstan och uppdaterade mjukvaran i samband med felsökningen.
Volvo V70 2,5T årsmodell 2004, 20 000 mil
- By Desmodue