Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bosa
Nu har även jag kollat upp pris på infällbara speglar till V70N, den där centimeterpassningen när man ska in och ut ur garaget ska man nog inte räkna med att den alltid fungerar. :D Sen så är det ju inte fel med markbelysningen heller, ser ju snidigt ut om inte annat.

Art Nr. 30716 660-3 Komplett sats inklusive yttre backspeglar, strömställare och monteringsanvisning version W0310- till V70N kostar 2475:-.
Art Nr 9499 034-8 Mjukvara utan minnesfunktion: 338:- och runt 300:- för arbetet med uppdateringen.
Art Nr. 8691 712-7 Knappsatsen ligger på 60-70:-.

Så jag må säga att det ska vara riktigt bra pris för att jag ska köpa beggat. :)
Användarvisningsbild
av CarMan
lirsa skrev:Ha ha CarMan, ge dig nu ;). Varför denna lite tråkiga attityd för? Jag ifrågasatte inte, jag var NYFIKEN. Som jag även skrev. Och om du istället för att välja att tolka mig negativt läser det jag också skrev: JAG ÄR LIKADAN SJÄLV. Så lägg av nu, snälla.
jag citera inte dig, men du tog åtdig.

jag har läst mängder med trådar här där folk ifrågasätter vad folk gör med bilarna & hur mycke allt kostar. bara en notis om att man får göra vad man själv vill med sina egna pengar
av lirsa
Givetvis! Det var just det jag insåg :). Och dessutom insåg jag själv att jag gör precis samma sak själv, fast direkt från fabrik ;).
Användarvisningsbild
av iaken
Jaha det kostar inte mer!? Komplett för båda sidorna... humm Och man får sakerna i rätt färg från början :)
Användarvisningsbild
av MartinS
iaken skrev:Jaha det kostar inte mer!? Komplett för båda sidorna... humm Och man får sakerna i rätt färg från början :)
Du flyttar över dina befintliga kåpor, så om du har rätt färg nu så har det det även sedan.

/Martin
av Moody
Nån som vet om det går att beställa komplett sats för eftermontering till MY07, alltså med både elinfällning och blinkers?

På en MY05 får man i så fall fulkoppla blinkersen från sidoblinkersen antar jag
Användarvisningsbild
av iaken
MartinS skrev:
iaken skrev:Jaha det kostar inte mer!? Komplett för båda sidorna... humm Och man får sakerna i rätt färg från början :)
Du flyttar över dina befintliga kåpor, så om du har rätt färg nu så har det det även sedan.

/Martin
ah. aj. Har de gamla backspeglarna så sett. tillkommer alltså nya kåpor.

Nä, inget Polestarmärke bara för at[…]

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]

Plockat av och smörjt dragkroken och så[…]