Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Raka Rör säljer rostfritt avgas till V70 för 3790kr. Från katten o bakåt.
Någon som provat?
Har haft deras system på två andra bilar utan problem.
Senast redigerad av 1 Jackson75, redigerad totalt 0 gånger.
Nu vet jag inte hur det passar på v70, men på vår andra bil, en saab 9000, har det suttit på i 10 eller 11 år nu, det enda som har hänt hittills, är att skarvarna/flänsarna har rostat sönder då de bara är gjorda i vanligt järn, men de går att byta ut, sen var väl inte passformen helt perfekt på krokarna som man hänger upp systemet i, men efter lite justering så slutade systemet att käka gummibussningar./ Lillstrumpan
lillstrumpan skrev:Nu vet jag inte hur det passar på v70, men på vår andra bil, en saab 9000, har det suttit på i 10 eller 11 år nu, det enda som har hänt hittills, är att skarvarna/flänsarna har rostat sönder då de bara är gjorda i vanligt järn, men de går att byta ut, sen var väl inte passformen helt perfekt på krokarna som man hänger upp systemet i, men efter lite justering så slutade systemet att käka gummibussningar./ Lillstrumpan
Skarvarna? Du menar klämmorna som håller ihop systemet? De kan köpas till rostfria också. Det medföljer som standard monteringssats som rostar, konstigt nog. Tycker ändå priset inte är mycket att säga om.

Restvärde? Ja det beror väl på […]

Låter som fel i ventilblocket i ABS-enheten.[…]

Kan tilllägga att min fortfarande fungerar me[…]

Volvo appen

Hade problem med klimatstart via app för n&ar[…]