Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Är det någon som vet ifall det är möjligt att få isär facelift-strålkastarna? Jag skulle vilja lacka mina insatser svarta då jag tycker att det är mycket snyggare, strålisarna blir mer definierade så att säga.

Mvh
/Fred
Nej, det är inte att rekommendera då hela strålkastarinsatsen är helgjuten, förbannat svårt att få glaset tätt efter ett ev. ingrepp, och en ny strålkastarinsats kostar fr - 3500 och uppåt beroende på om det är xenon eller ej.

mina rekommendationer är att låta det vara som det är!
D2- skrev:Nej, det är inte att rekommendera då hela strålkastarinsatsen är helgjuten, förbannat svårt att få glaset tätt efter ett ev. ingrepp, och en ny strålkastarinsats kostar fr - 3500 och uppåt beroende på om det är xenon eller ej.

mina rekommendationer är att låta det vara som det är!
Tack D2, du och flera andra har sagt samma sak. Därför åkte lyktorna på som de är...lite synd är det, då jag tycker att de svarta S60 insatserna är snyggare men man tager vad man haver. Och bilen blev grymt mycket snyggare hur som helst! :D

El är bästa jag haft iaf. Hoppas dom g&o[…]

Vibration på höger sida

Jag ska syna dem och se om jag upptäcker n&ar[…]

Vänster bakfälg blir varm

Hej, jag har nu fått tillbaks ett problem me[…]

Volvo on call och GSM

Det där med 2025 stod i artikeln länkad […]