Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av knussin
Hej är det här bra grejer ?

Bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
av Koffe145
Vågar inte lova något. Har haft en utan BT. RÄTT KASS ljudkvalité. Volvo orginal är betydligt bättre enligt mig. Satt i min V70 från 07. Kanske finns på skroten.
av Morn
Jag köpte en sådan för att testa med min originalstereo, hu-650. Jag kör ljudet över bluetooth och tycker det funkar bra. Ingen större skillnad på musiken från den och radion. Värt pengarna om man inte vill byta stereon.
Användarvisningsbild
av johnnype
Jonas_latt skrev:Har en liknande från ebay. Runt 3-500kr med Bluetooth. Riktigt grymt ljud. Klart bättre och högre än en bränd skiva tex.
En Audio CD har en bitrate på 1411kbps, en vanlig bluetooth adapter har lägre bitrate och en lossy komprimering på det. Bättre än CD är det inte :) :???:

Att bränna en CD från usla mp3or hämtade på nätet anser inte jag vara någon vidare referens.

En vanlig AUX ingång från en hygglig telefon låter bättre än BT men sen finns det förstås tillfällen då bekvämligheten får övervinna kvalitén.
Bensinpriser v2

Womens From Your City - No Selfie - Anonymous Casu[…]

EX60

Ny här nu i väntan på nya bilen. B[…]

Kolla på- Kul på Hjul -på YT,dom[…]

Varför inte bara köpa en läsare?