Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av BaraHDoom
#948374
rudarmy skrev:Va har du för artnr på btr ? Har 2 turbo motorer som ska säljas i delar :)
Har jag rätt sort så är det 400kr inkl frakt som gäller:)
Fasen då, beställde en igår ifrån volvo! Nåväl, får en ny o fin iallafall! =)
av Sanddrall
#1383116
Någon som vet vart man kan få tag på svarta delen till bränsletrycksregulator v40 1.9 t4 beställde en ny men fick bara underdelen behöver överdelen som man sätter soppa slangen i
Användarvisningsbild
av Hedis62
#1383947
Sanddrall skrev: ons 03 jun 2020, 18:26 Någon som vet vart man kan få tag på svarta delen till bränsletrycksregulator v40 1.9 t4 beställde en ny men fick bara underdelen behöver överdelen som man sätter soppa slangen i
Antagligen så är det är lättast att du knallar i på Volvo å snackar med dom, du har ju köpt btr:n av dom så då borde dom kunna hjälpa dig med överdelen.
Annars är det skroten " bildelsbasen som gäller"
Användarvisningsbild
av Hedis62
#1384210
Sanddrall skrev: ons 03 jun 2020, 18:26 Någon som vet vart man kan få tag på svarta delen till bränsletrycksregulator v40 1.9 t4 beställde en ny men fick bara underdelen behöver överdelen som man sätter soppa slangen i
Jag fattar inte varför du ska byta hållaren till btr:n, du lossar ju den genom att dra bort metallbygeln som ser ur som en hästsko[men du kan ju köpa delen du söker på skroten
https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Volvo ... any_id=162
Bilagor
volvo_s40,_v40_96-04_2002_br�nsletrycksregulator.jpg
volvo_s40,_v40_96-04_2002_br�nsletrycksregulator.jpg (16.53 KiB) Visad 533 gånger
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]