Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
#61892
Runt 20' ungefär om du lämnar och hämtar bilen. Men självklart beror det på var du lämnar den.

/Martin
av Askel
#61894
bara 20kr men det är ju inte så farligt :D
Hehe, nä men är 20 000 om man lämnar in det på ett billigt ställe?
Användarvisningsbild
av MartinS
#61911
En ' brukar uppfattas som tusental, iallafall där jag kommer ifrån:)

Siffran kommer från uppgifter jag fick från Autotech för något år sedan. Vad som exakt ingår vet jag dock ej.

/Martin
av Askel
#61915
MartinS skrev:En ' brukar uppfattas som tusental, iallafall där jag kommer ifrån:)

Siffran kommer från uppgifter jag fick från Autotech för något år sedan. Vad som exakt ingår vet jag dock ej.

/Martin
Ja, jag vet. Tänkte bara göra mej lustig :roll:
Ok, Autotech lär väl vara lite dyrare. Hederlige hasses Bilgojs i gränden på industriområdet kanske gör det billigare (fast då kanske motorrenovering innebär att han sätter in en motor från en gammal fiat från -87)
//Axel
av Kojje
#62002
Varför renovera?Du kan köpa en bättre begagnad motor som ej gått så långt för runt 10.000 kr....
av Askel
#62035
Kojje skrev:Varför renovera?Du kan köpa en bättre begagnad motor som ej gått så långt för runt 10.000 kr....
Det är ju en idé oxå. Jag har inte tänkt att göra det nu ändå. Var bara nyfiken på vad det kostade.

//Axel

Nu ska vi se om jag har huvudet med mig den hä[…]

Service Renault Scenic 2003

Det låter som ett rätt kul projekt att[…]

Försök nummer 1 avklarat. Gick inte som[…]

Ni som har koll, hur är läget? Så[…]