Sådär var på skroten och köpte en magnetventil, enda var att det var från en 2.0 turbo istället för som min T4, enda skillnaden var att där jag ringat in stog det 8 eller 9 istället för som på min, 5.
http://postimg.org/image/x70c5fag3/
Kan det ha någon skillnad? Gjorde ingen skillnad för övrigt, bilen puffra på som vanligt efter 3000 varv. Dock märkte jag idag att om jag snabbt släpper gasen och gasar fort igen så uppstår inte puffrandet :roll:
Det måste vara bränsletrycksregulatorn som sitter mellan första och andra spridaren?
http://postimg.org/image/8nryljyov/
Är den gula slangen vakuumslangen som man kunde ta bort och kolla om det kom bränsle ifrån med bilen igång?
http://postimg.org/image/6lpjww9y3/
Hur får jag bort BTR, nåt att tänka på? Sitter ju bakom fuelrailen och allt! Måste det vara från en T4 eller är det samma på en annan modell?
Kablarna var lika värde och är bytta för ett par år sedan, även tändspolar samt tändstift.
ABS+DSA har jag ingen aning om dock, måste jag riva bort alla däck och kolla givare? Hur sitter dom, nåt att tänka på så det blir bra?