Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rob
#171
Någon som vet om det blir bra om man tonar rutorna till en V70 med solarplexius skivor?
mvh
rob
av v70
#200
Jo jag har det på en-98
det blir mycket snyggt.
mkt snyggare än solfilm,,,enligt min åsikt iallafall...
av volvo960
#396
tycker oxå det blir bra...
Användarvisningsbild
av firefightern
#3307
Tjena ,,Jo det blir bara Bäst,,skitsnyggt och kôlsvart blir det utifrån.det är heller inga probbs att montera dess "skivor" (RO)
av Silverminken
#3309
Står själv i valet och kvalet mellan solfilm och solar plexius. Har befarat att skivorna ger en något brun nyans (ser ut så på hemsidan), men svart låter ju bra. Hur ser det ut inifrån? Blir det mycket mörkare eller?
Användarvisningsbild
av firefightern
#3319
[ :lol: det var ju kul att det finns beg sådana,priset var ju lite högt kanske de är ju trots allt beg... :-)))))
Användarvisningsbild
av jenix777
#3905
Om inte man blir nöjd kan man ju alltid montera solfilm på rutorna
det finns ett par tjejer söder om Stockholm som är väldigt bra.
Tror att de heter Solfilmscenter eller nåt, tel 070-779 68 78.
av Gabber
#4423
Jag är solfilmsmontör och kan säga att det är bra mycket snyggare med en proffsig solfilm än skivor. skivor kan lossna när man kör i gupp och man kan inte hissa ner fönsterrutorna med skivor. det är klart om man tycker det är snyggt med fladdrande och skakande skivor i rutan när man kör så är det upp till var och en. :) men om du är osäker kan du väll kolla på en proffsfilmad bil och en med skivor?
Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]

Däckslitage insidan.

Hjulinställning är enda utvägen.