Moderator: Moderatorer

#1224828
grillchips skrev:Tack hörrni! Äntligen, så att säga.

V90 T5 R-design Savile Grey. Liiite mörk tycker jag, men snygg och enklare att matcha med fälgar, tonade rutor etc.
Och dealen var ju trots allt med sambon att hon fick välja färg om jag fick välja motor, så jag är väldigt nöjd.
Grattis!! Bild
bereck skrev:Idag har jag TACKAD min nya S90 när en liten lastbil tvärbromsade fram för mig, då tvärbromsade min bil före mig känns skönt att se att det funkar som man inte vågar testa Bild Bild Bild
Skönt! :)

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
#1225029
bereck skrev:Idag har jag TACKAD min nya S90 när en liten lastbil tvärbromsade fram för mig, då tvärbromsade min bil före mig känns skönt att se att det funkar som man inte vågar testa :lol: :lol: :lol:
Det är skönt och tryggt att veta att det funkar... trist bara när man har en bil bakom som INTE har auto-broms... I KNOW, been there.
Användarvisningsbild
av SebSE
#1225038
grålle1 skrev:
bereck skrev:Idag har jag TACKAD min nya S90 när en liten lastbil tvärbromsade fram för mig, då tvärbromsade min bil före mig känns skönt att se att det funkar som man inte vågar testa :lol: :lol: :lol:
Det är skönt och tryggt att veta att det funkar... trist bara när man har en bil bakom som INTE har auto-broms... I KNOW, been there.
Been there too.... Volkswagen Passat...

Men bettan gjorde sitt och jag åkte inte ens in i framförvarande.
#1225066
grålle1 skrev:
bereck skrev:Idag har jag TACKAD min nya S90 när en liten lastbil tvärbromsade fram för mig, då tvärbromsade min bil före mig känns skönt att se att det funkar som man inte vågar testa Bild Bild Bild
Det är skönt och tryggt att veta att det funkar... trist bara när man har en bil bakom som INTE har auto-broms... I KNOW, been there.
Ja, det är väl tråkigt, men smäller du med bilen framför dig tar det ju likt förbannat stopp och bakomvarande smäller in i dig också. Då har man ett dragspel till bil Bild

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
#1225892
Service, laddat mjukvara för infällbara backspeglar. Fått reda på att jag antagligen behöver byta beläggen till nästa service. Resterande skoj får vänta några dagar/nån vecka till :)
#1226043
Skulle sopsortera nu ikväll innan jobbet. Lyckades skrapa höger bakfälg :evil: :evil:
Tror att jag håller på att bli gammal och oförsiktig :(
Får plocka av hjulet imorgon och tvätta och försöka lägga i lite färg.
Har någon en Cratus 18" utan skav till salu så köper jag den!
#1226204
Bytt till dubbla integrerade slutrör, plus monterat stänkskydd fram.

Bild

Fått hem mitt K&N

Bild

Och beställt en takbox

https://www.bilia.se/biltillbehor/packa ... Köpvillkor

Så nu är bilen redo för Sälen. Hoppas boxen och bilen ser bra ut ihop :)
#1226206
Perra83 skrev:Skulle sopsortera nu ikväll innan jobbet. Lyckades skrapa höger bakfälg :evil: :evil:
Tror att jag håller på att bli gammal och oförsiktig :(
Får plocka av hjulet imorgon och tvätta och försöka lägga i lite färg.
Har någon en Cratus 18" utan skav till salu så köper jag den!
Liiiiiider med dig :cry:
Har en fälg till min Fiesta som skall in för reparation... sega pengar det där med kantskav
  • 1
  • 855
  • 856
  • 857
  • 858
  • 859
  • 1845

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]