- Idag, 21:57
#1630510
Hej,
Har rengjort gasspjället på min C70T5 från 2001, det var rejält smutsigt, har rengjort med broms cleaner.
När jag monterat tillbaka allt och provstartar går motorn väldigt dåligt. Låter som den går på 3 eller fyra cylindrar och låter konstigt.
Det är original gasspjäll som jag förstått ofta strular.
Var ska man börja, eller är det bara att bogsera den till Volvo?
Tack för all input.
Har rengjort gasspjället på min C70T5 från 2001, det var rejält smutsigt, har rengjort med broms cleaner.
När jag monterat tillbaka allt och provstartar går motorn väldigt dåligt. Låter som den går på 3 eller fyra cylindrar och låter konstigt.
Det är original gasspjäll som jag förstått ofta strular.
Var ska man börja, eller är det bara att bogsera den till Volvo?
Tack för all input.
Kör en Volvo XC60 D4 Summun från 2014 samt en Volvo C70 T5 cab från 2001.
- By PGV70